Кошик
2167 відгуків
Ознайомтесь як саме ми оброблюємо Ваше замовлення →Хочу знати :)

Зверніть будь ласка, увагу! Ми працюємо, але мобільний зв'язок дуже поганий, з причини відключеннь електропостачання. По будь яким питанням пишіть у Viber +380635338733. За стандартним графіком - замовлення оформлені у п'ятницю після 18год, суботу та неділю - оброблюються у понеділок, після 13год.

+380 (63) 533-87-33
+380 (97) 464-00-26
інтернет-магазин "ЗАКВАСОЧКА"
Кошик

Як оформити та отримати замовлення?

Оформляючи замовлення на нашому сайті Ви підтверджуєте, що ознайомилися з усіма, описаними нижче, умовами і підтверджуєте свою згоду на обробку Вашого замовлення саме за такою схемою.

Зверніть, будь ласка, увагу - зараз ми працюємо з 13:00 до 17:00, субота та неділя вихідні.

Умови роботи у воєнний час:

- працюємо у будні дні, з 13 до 17ч.

- замовлення оформлені після 11:00г - обробляються на слідуючий робочий день!

- у коментарі до замовлення вказуйте імейл, на який хочете отримати рецепти приготування.

- З мобільним зв'язком часто бувають проблеми в даний час. Тому за відсутності мобільного зв'язку з будь-яких питань, у тому числі для повідомлення про оплату - пишіть на наш імейл ( zakvasochkavip@ukr.net  ), СМС повідомлення на робочий номер ( 063 533 87 33 ), на сайті за допомогою кнопки "Написати нам"

- ВАЙБЕР є на номері  063 533 87 33.         Ми завжди бачимо і читаємо Ваші повідомлення, але не завжди можемо на них відповісти !

 

- після обробки Вашого замовлення ми надішлемо, на мобільний номер вказаний у замовленні, звичайне текстове СМС повідомлення з реквізитами для оплати замовлення. Якщо замовлення оплачували не Ви, а людина з іншим прізвищем - ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте нам про це: прізвище замовника, час платежу, прізвище платника.

- якщо у нас виникнуть якісь питання на замовлення ми обов'язково з Вами зв'яжемося!

- якщо у місті все нормально, то оплачені замовлення ми відправляємо на слідуючий день після оплати.

- ввечері або на слідуючий день відбувається розсилка номерів накладних та рецептів на вказану у замовленні адресу єлектронної пошти.


ВСІМ БАЖАЄМО МИРУ І ДОБРА!

 

 

Інформація вказана далі не актуальна на період воєнного часу! : 

 

УВАГА !

- Відповідаємо на телефонні дзвінки не раніше 12 годин! З 10ч до 14ч - йде обробка замовлень і кожен дзвінок затримує цей процес! Будь ласка , зайвий раз не відволікайте менеджера!

По виниклих в цей час питань, використовуйте форму зворотнього зв'язку на сайті або СМС повідомлення.

 

- Замовлення оформлені після 10ч ранку - обробляються на наступний робочий день!

 

- Не натискайте на кнопку "Оформити замовлення" до закінчення замовлення усіх обраних товарів! Щоб продовжити покупки після вибору першого товару натисніть на "Кошику" на кнопку "Продовжити покупки". Щоб завершити замовлення - натисніть "Оформити замовлення".

 

- Накладна на весь замовлений товар приходить на Вашу електронну адресу автоматично та миттєво після оформлення замовлення. Якщо Вам потрібна накладна на замовлений товар у надрукованому вигляді― вкажіть це в коментарі до замовлення, за допомогою СМС або в телефонному режимі!

 

Субота і неділя ― у нас не робочі дні!

 

- Можлива відправка післяплатою (оплата замовлення при отриманні на Новій пошті) якщо замовлення оформлене через Корзину на сайті. По телефону оформити замовлення з післяплатою Ви не зможете!

 

- Якщо в замовленні вказано, вся необхідна нам для відправки інформація, і зазначений спосіб оплати - "Оплата на картку Приватбанку" , то ми не відволікаємо Вас , а просто відправляємо на Ваш мобільний номер СМС з номером картки. Якщо Ви не отримали СМС повідомлення протягом робочого дня, наступного за днем оформлення замовлення - значить Ви вказали не вірний контактний номер при оформленні замовлення або стався збій у Вашого оператора мобільного зв'язку! Обов'язково напишіть лист на нашу електронну пошту або СМС повідомлення з запитом на повторну відправку реквізитів для оплати замовлення !

 

- Якщо Ви вперше оформляєте замовлення на нашому сайті та сума замовлення досягла 1000грн, або посилка буде мати великий обсяг (5кг об'ємної ваги та більше), або в замовленні присутній товар із зазначенням наявності на сайті "Під замовлення" - то внесення передоплати у розмірі 100 - 200грн - обов'язково.


Для оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині найзручніше скористатися "Кошиком", натиснувши на кнопку "Купити" на сторінці з вибраним товаром.


Замовлення буде автоматично прораховано.


На вказану Вами електронну адресу, обов'язково прийде повідомлення з підтвердженням про прийняття замовлення та його копія (з повним переліком замовлених товарів та цінами).


Якщо Ви не отримали такого листа - то електронна адреса в замовленні не вказана або взагалі не була вказана.


Замовлення оформлені з оплатою при отриманні (Покладений платіж) - без підтвердження в телефонному режимі не надсилаємо!

 

При оплаті через термінал або Приват24 - графу "Призначення платежу" - будь ласка, НЕ ЗАПОВНЮЙТЕ!


Після оплати замовлення повідомте за допомогою СМС та листом на нашу електронну пошту - номер замовлення або прізвище замовника, точну суму та час платежу!


Без повідомлення про факт оплати – швидкість відправлення Вашого замовлення може суттєво знизитися!


Замовлення не оплачене протягом 7 робочих днів буде автоматично "Скасовано".

Будь-які уточнення можна вказати в коментарі до замовлення ― ми їх обов'язково врахуємо!

Детальний опис способів доставки і оплати замовлень - вказані в розділі "Доставка і оплата".

Якщо ми на Ваш дзвінок не відповіли ― це не означає, що ми перестали існувати, безслідно зникли або навмисно його ігноруємо! ― якщо у нас робочий день!, то значить одночасно з Вами дзвонили ще два клієнта або приймався товар ― от і все!

ВИБАЧТЕ нас, ми не зможемо Вам передзвонити! Будь ласка, повторіть спробу зв'язатися з нами по телефону ще раз або напишіть СМС повідомлення! Заздалегідь дякуємо за розуміння!

У будь-якому випадку, Ваше замовлення не залишиться не поміченим і буде оброблений у відповідності з вище описаними умовами !

Замовлення сплачений або підтверджується (у разі оплати на пошті) ми відправимо протягом 1 - 2 робочих днів.

Номер транспортної накладної , з інформацією про прибуття замовлення на склад пошти + усі рецепти за ЗАМОВЛЕННЯМ, ми обов'язково відправимо Вам на вказаний у замовленні emаil наступного дня після відправлення замовлення ― перевіряйте наступного дня свій контактний emаil !
Якщо Ви не виявили листів у пошті ― перевірте "Спам", якщо і там немає листів (про статуси виконання замовлення + лист із рецептами та номером ТТН...) зв'яжіться з нами! ― це означає, що в замовленні було вказано неправильний email !

Зверніть увагу на послугу БЕЗКОШТОВНОГО пересилання  :


Нова пошта – при замовленні від 1500грн.


АКЦІЯ:


при купівлі 5шт + 1шт в ПОДАРУНОК на всі закваски та комплекти для приготування сирів.

 


P.S. Якщо замовник поводиться не адекватно, хамить менеджеру або писав нам не обґрунтовані! негативні відгуки, що розпалює міжнаціональну ворожнечу, не цензурно виражається, переходить на політичні та зовні політичні теми - ми залишаємо за собою право скасувати його оформлене замовлення або відмовити в його оформленні. Залишений, у разі, негативний відгук роботи компанії буде видалятися службою з контролю якості обслуговування покупців.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner