Кошик
2213 відгуків
Ознайомтесь як саме ми оброблюємо Ваше замовлення →Хочу знати :)

Зверніть будь ласка, увагу! Ми працюємо. Мобільний зв'язок не стабільний. До 13год телефон вимкнений! По будь яким питанням пишіть у Viber +380635338733. За стандартним графіком - замовлення оформлені у п'ятницю після 18год, суботу та неділю - оброблюються у понеділок, після 13год.

+380 (63) 533-87-33
+380 (97) 464-00-26
інтернет-магазин "ЗАКВАСОЧКА"
Кошик

Як оформити та отримати замовлення?

Як оформити та отримати замовлення?

Оформлюючи замовлення на нашому сайті Ви підтверджуєте, що ознайомилися з усіма, нижче описаними, умовами і підтверджуєте свою згоду на обробку Вашого замовлення саме за такою схемою.

 

Умови роботи у воєнний час:

- працюємо у будні дні, з 13 до 18г.

- замовлення оформлені після 12:00г - обробляються на слідуючий робочий день!

- у коментарі до замовлення вказуйте імейл, на який хочете отримати рецепти приготування.

- З мобільним зв'язком часто бувають проблеми в даний час. Тому за відсутності мобільного зв'язку, з будь-яких питань, у тому числі для повідомлення про оплату - пишіть на наш імейл ( zakvasochkavip@ukr.net  ), СМС повідомлення на робочий номер ( 063 533 87 33, 097 464 00 26 ), на сайті за допомогою кнопки "Написати нам" або на Viber:

- ВАЙБЕР є на номері  063 533 87 33.         Ми завжди бачимо і читаємо Ваші повідомлення, але не завжди можемо на них відповісти !

 

- після обробки Вашого замовлення ми надішлемо, на мобільний номер вказаний у замовленні, звичайне текстове СМС повідомлення або повідомлення на Вайбер, з реквізитами для оплати замовлення.

Якщо замовлення оплачували не Ви, а людина з іншим прізвищем - ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте нам про це: прізвище замовника, час платежу, прізвище платника.

- якщо у нас виникнуть якісь питання по замовленню ми обов'язково з Вами зв'яжимося!

- якщо у Вас є якісь питання або уточнення по замовленню - вкажіть, будь ласка, у коментарі до замовлення, що Ви чекаєте нашого дзвінка.

- якщо у місті все нормально, то оплачені до 19год. замовлення, ми відправляємо на слідуючий день після оплати.

- ввечері або на слідуючий день відбувається розсилка номерів накладних та рецептів на вказану у замовленні адресу електронної пошти. Або ТТН Вам надішлють у текстовому СМС повідомленні.


ВСІМ БАЖАЄМО МИРУ І ДОБРА!

 

 

Інформація вказана далі частково не актуальна на період воєнного часу! :

 

Зверніть, будь ласка УВАГУ!

- Відповідаємо на телефонні дзвінки зазвичай не раніше 12 годин! З 10год до 14ч - йде обробка замовлень і кожен дзвінок затримує цей процес! Будь ласка, зайвий раз не відволікайте менеджера!

З приводу виниклих у цей час питаннь, використовуйте форму зворотнього зв'язку на сайті або СМС повідомлення.

 

 

- Замовлення оформлені після 12год ранку - обробляються на наступний робочий день!

 

 

- Не натискайте на кнопку "Оформити замовлення" до закінчення замовлення всіх обраних товарів! Щоб продовжити покупки після вибору першого товару - натисніть в "Кошику" на кнопку - "Продовжити покупки". Щоб завершити замовлення - натисніть "Оформити замовлення".

 

 

- Накладна на весь замовлений товар приходить на Вашу електронну адресу автоматично і моментально після оформлення замовлення. Якщо Вам потрібна накладна на замовлений товар в надрукованому вигляді-вкажіть це в коментарі до замовлення, за допомогою СМС або в телефонному режимі!

 

 

- Субота і неділя - у нас не робочі дні!

 

 

- Можлива відправка післяплатою (оплата замовлення при отриманні на Новій пошті) якщо замовлення оформлене через "Корзину" на сайті.По телефону оформити замовлення з післяплатою Ви не зможете!

 

 

- Якщо в замовленні вказана, вся необхідна нам для відправки інформація, і зазначений спосіб оплати - "Оплата на карту Приватбанку" , то ми не відволікаємо Вас, а просто відправляємо на Ваш мобільний номер СМС з номером картки. Якщо Ви не отримали СМС повідомлення протягом робочого дня, наступного за днем оформлення замовлення - значить Ви вказали невірний контактний номер при оформленні замовлення або стався збій у Вашого оператора мобільного зв'язку! Обов'язково повідомте нам про це - напишіть листа на нашу електронну пошту або СМС повідомлення із запитом на повторне відправлення реквізитів для оплати замовлення!

 

- Будь-які уточнення можна вказати в коментарі до замовлення - ми їх обов'язково врахуємо! Якщо Вам потрібно щось уточнити за замовленням, замовленому товару, або у Вас виникає будь-яка інша ситуація яка вимагає особистого зв'язку з менеджером - вкажіть, будь ласка, в коментарі до замовлення, що Ви чекаєте на наш дзвінок і ми обов'язково з Вами зв'яжемося!

 

 

- Якщо Ви вперше оформлюєте замовлення на нашому сайті та сума замовлення досягла 1000грн, або посилка буде мати великий обсяг (5кг об'ємного ваги і більше), то внесення передоплати у розмірі 100 -200грн - обов'язкове.

 

 

Для оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині найзручніше скористатися "Кошиком", натиснувши на кнопку "Купити" на сторінці з обраним товаром. Замовлення буде автоматично прораховане. Ви побачите усі замовленні товари, їх вартість, а на вказану Вами електронну адресу автоматично отримаєте підтвердження його оформлення та накладну на замовлення - миттєво після того, як натисните на кнопку “Оформити замовлення”

 

Якщо Ви не отримали такий лист - то електронна адреса в замовленні вказана не вірно або взагалі не була вказана.

 

Замовлення оформлені з оплатою при отриманні (Накладений платіж) - без підтвердження в телефонному режимі ми не відправляємо!

 

При оплаті через термінал, Приват24 або будь який інший спосіб безготівкової оплати - графу "Призначення платежу" - НЕ заповнюйте! Це гарантує миттєве зарахування суми Вашого переказу на наш рахунок. Переказ із коментарем може перевірятись до 3-ох банківських днів, що затримує відправку Вашого замовлення.

 

Після оплати замовлення повідомте за допомогою СМС, або листом на нашу електронну пошту - номер замовлення або прізвище замовника, точну суму і час платежу !!! Без повідомлення про факт оплати - швидкість відправки Вашого замовлення може істотно знизитися!

 

Замовлення не оплачене протягом 7 робочих днів буде автоматично "Скасовано".

 

Детальний опис способів доставки і оплати замовлень - вказано в розділі "Доставка і оплата".

 

Якщо ми на Ваш дзвінок не відповіли - це не означає, що ми перестали існувати, безслідно зникли або навмисно його ігноруємо! - якщо у нас робочий день !, то значить одночасно з Вами дзвонили ще два клієнта або приймався товар - ось і все!

ВИБАЧТЕ нас, але зазвичай у нас немає змоги Вам передзвонити! Будь ласка, повторіть свою спробу зв'язатися з нами за телефоном ще разок або напишіть СМС повідомлення! Зазделегіть дякуємо за розуміння!

 

 

У будь-якому випадку, Ваше замовлення не залишиться не поміченим і буде оброблене відповідно до вище описаних умов!

 

Замовлення оплачене або підтверджене (в разі оплати на пошті) ми відправимо протягом 1- 2 робочих днів.

 

Номер транспортної накладної, з інформацією про прибуття замовлення на склад Нової пошти + всі рецепти за ЗАМОВЛЕННЯМ, ми обов'язково відправимо Вам на вказаний в замовленні emаil на наступний день після відправки замовлення - перевіряйте на наступний день свій контактний emаil!

Якщо Ви не знайшли листа у пошті - перевірте "Спам", якщо і там немає листа від нас (накладної на замовлені товари, інформації про статуси виконання замовлення + лист з рецептами і номером ТТН ...) зв'яжіться з нами! - це значить, що в замовленні було вказано не вірний email!

 

 

 

P.S. Якщо замовник веде себе не адекватно, грубіянить менеджеру або писав нам не обґрунтовані !!! негативні відгуки, розпалює міжнаціональну ворожнечу, або не цензурно ввисловлюється, переходить на політичні та зовнішньо-політичні теми - ми залишаємо за собою право скасувати його оформлене замовлення або відмовити в його оформленні. Залишений, в такому випадку, негативний відгук про роботу компанії буде видалятися службою з контролю за якістю обслуговування покупців.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner